28 de febrer del 2011

La Gemma avui fa 9 anyets



"Avui és el cumple de la meva princesa. Fa 9 anyets, que va néixer una criatura impressionantment maca. Tenia una pell blanca i sedosa, uns cabells que l'acaronaven, suaus i brillants, i uns llavis que enamoraven. Acostumada a veure els bebès “falsament guapos” al néixer, vaig quedar tan sorpresa de veure que no era només amor d’una mama, era realment una criatura sorprenentment preciosa i tan tranqui·la. Respirava harmonia i acostumats al terremoto del Sergi, no ens sabíem avenir. Creiem que aquesta pau duraria 2 dies, però no va ser així, la Gemma era tranqui·la, segura, bella i amb una alegria sempre present en els seus petits clotets de l'hermosura.

Avui és un dia dur, tot el que podria ser i no és, tants plans i il•lusions. Tantes vegades comentant al Jordi, "t’imagines aquesta nena lo especial i guapa que será quan sigui gran?, has vist quina bellesa té tant interior com l'evident exterior?". Sempre dormia plàcidament, mai no es queixava i mai no plorava. Es conformava amb tot, i treia importància SEMPRE a les tonteries pròpies de l'edat. Sorprenia a tothom amb el seu “NO passa res”… Però també haig de dir que tenia caràcter, amagadet això si , i només el treia quan creia imprescindible fer-se respectar, pero i tant que en tenia. Jo mateixa em vaig sorprendre un dia, en veure la seva reacció a casa d’uns amics, on la seva amigueta no parava de molestar-la i fer-li la vida impossible. Però la Gemma ho va tenir clar. - Prou mama, ja no puc més. Ens anem a casa sisplau -…però no amb veueta suau , no, sinó amb fermesa i tan, tan segura, que tots ens vam quedar de pedra. I no vaig dubtar ni un minut, vaig decidir que li havia de fer cas. Era un avís clar d’una nena petita amb una maduresa espectacular.

Per desgracia, va demostrar-me posteriorment amb creus, a mi als doctors, als familiars i a tothom, que era una personeta molt molt madura, molt segura de si mateixa i molt valenta. Positiva i alegre i amb moltes ganes de viure. Però algú va decidir que no havia de ser així. Jo encara lluito per no pensar en el perquè, però segueix sent una historia pendent.

Per tant Gemma, princesa de la meva vida, des d'aquí la mama t’envia un petonet i una abraçada mimosa mimosa. T’enyoro moltissim, cada dia, cada minut . Ets present sempre i en tot moment.
Saps que el Sergi el tenim enamoradet JE JE, quin babau , eh princesa?. Esta coladet per la seva Laia... Bé , mentre el tinguem així de tranquil•let tot va bé, veritat?. Quants cors no trencaries tu.....!!.

Be princeseta, vaig a treballar una miqueta , però vull deixar veure aquesta carta a alguna persona molt especial, JE JE, ja saps qui, tens als seus nens al teu costat, al guaperes del David, que segur que et dóna bons consells i a l’Eva que deu ser el teu punt de referència. No, no me'n oblido dels altres peques, i tu tampoc.
Recorda amor meu que sempre t’estimaré, ara i sempre. La mami."


8 comentaris:

Àngels ha dit...

Realment es preciosa, De cor a sentiment dir-te que t'envio una mica de la estimació que porto a dintre per poder alleugerir aquest pes de l'enyorança.
Moltes felicitats per el privilegi d'haver-la pogut estimar aquests anys.
Una abraçada d'es del mes endins del cor.
Àngels.

Enric ha dit...

Bon dia Natxo, he vist el blog del David i he llegit sobre aquesta princeseta i la tendresa m'ha envaït novament, doncs algun cop al repassar el teu blog estava amb mí la meva Berta i es fixava amb la Gemma i em preguntava... tot aquest afecte reconforta l'ànima... i la transmissió arriba arreu... felicitats ... enric...

marina noguer ha dit...

Realment , és una autèntica princesa de contes.
WAPIISSIMA!!
no he tingut la sort de conèixer-la personalment però coneguent els pares , en sergi i l ´aina puc imaginar com era d´especial la Gemma.
Dolors en aquest camì jo tambè tinc alguna "història pendent".
Una abraçada ben forta.
marina

Ferran Porta ha dit...

Una carta preciosa. Una abraçada a la família de la Gemma, la princesa de la seva mare. Una abraçada també a tu, Natxo.

Anònim ha dit...

jo estic trista, el dimarts seria el seu cumple,no passa sempre esta aquest forat, i que consti, que no soc una persona trista, pero la tobo tan a faltar..... tota la meva vida per una abraçadeta petitona.

socors

Montse C ha dit...

Hola sóc la Montse mare de la Sara Sánchez, ella també esta amb la Gemma, el David, el Marc. l'Alex..... ells ens ajuden a viure, i realment no tinc paraules quan veig una nena tan bonica com aquesta.

Aquest Natxo és la pera amb el blog del David, a mi quan va morir la Sara va ser una de les eines que més amb va ajudar, ell i altres persones que han passat per aquesta dramàtica experiència.

Be una nina preciosa aquesta Gemma i molts ànims.

Montse C.

Anònim ha dit...

Acabe de trobar el blospot pràcticament de casualitat i no he pogut evitar parar-me a llegir.

La veritat és que m'ha emocionat moltíssim, sobretot per la força amb la que escrius. No puc imaginar-me el dolor que ha de suposar perdre un fill i encara més, d'aquesta manera; però el que és realment admirable és transformar aquesta tristesa en un espai tan bonic i tendre, que incita a valorar la vida d'una manera esgarradora.

Nova seguidora.

Miss Yuste.

DECAPOLIS INDUMENTARIA PROFESIONAL ha dit...

hola familia,he visto esta foto del niño y el principito que esta junto a el es el logo del jardin de mi hija y me ha llamado la atencion,al leer todo lo demas me emocione de amor y tristeza,el niño es hermoso y paracia que ya lo habia visto antes por eso me detuve en esta foto.dios los bendiga.