7 de juny del 2018

Retorn a Keukenhof



A l'agost del 1999 vaig descobrir Keukenhof. És un parc prop de Lisse, a Holanda, un parc que cada any es transforma en una immensa catifa multicolor de tulipes. Aquell dia el parc estava tancat, perquè només obre de finals de març a maig, coincidint, és clar, amb la floració d'aquestes flors tan elegants. Tanmateix, vam poder passejar per les extenses plantacions de flors que hi ha per la zona i que ofereixen un espectacle visual que captiva. El David tenia quatre anys i encara recordo amb infinita tendresa que la seva preocupació era "replantar" totes les flors que trobava tallades pel terra.

Des de llavors, era un viatge pendent i ineludible en la meva llista de desigs. Per fi he pogut anar-hi. I en família, amb el Gonzalo i l'Anna. Tots tres hem gaudit junts d'uns dies de descans en un país que m'encanta. 

Recomano molt la visita a aquest parc de Keukenhof. Aquest any, no, perquè ja és tancat, però cada primavera torna a obrir portes. Per mi ha estat un retorn terapèutic. I m'he sentit com màgicament acompanyat.


2 comentaris:

Maila ha dit...

hola, feia molt de temps que no em passava pel teu blog. M'agrada llegir que has anat de viatge, a mes que era uno que tenies pendent, jo mai he viajat fora d'Espanya, però si viatge a Holanda alguna vegada, anire sense dubte al parc de Lisse.
Laura

Natxo Rovira ha dit...

Bnevinguda de nou, Maila

Jo tampoc escric ja massa al blog. No estic segur de si és pq ja estic prou recuperat i no ho necessito de manera tan vital com abans o de si simplement és pq em fa tornar a sentir el dolor

En qualsevol cas, m'encanta tornar a rebre algun comentari, com ara aquest..

I si,si mai no decideixes fer una escapada, et suggereixo aquest lloc. És adorable. I si vas amb la teva petita, estic segur que l'explosió de color la farà feliç. Holanda és el lloc ideal per viatjar amb nens i que se sentin estimulats

Una abraçada