4 de juliol del 2007

Harry Potter

Amb motiu de la proxima estrena de la pel.lícula "Harry Potter i l'ordre del Fènix", hem sentit molta tristesa perquè el David no podrà continuar veient la saga del seu peronatge favorit, almenys de manera terrenal, perquè de ben segur que la podrà veure allà on sigui. Fa uns anys, era un autèntic fan d'en Harry Potter i molta gent deia que s'hi semblava. Fins i tot es queixava de ser ros: ell volia tenir els cabells negres com ell!!! Era membre del club de fans de Harry Potter i va ser convidat a una tertúlia sobre el tema a Ràdio Sabadell. Darrerament, però, se li estava passant la falera i jo diria que la nova imatge del Harry Potter ja no té res a veure amb la nova imatge que havia escollit el David. Ell era molt més guapo !!!!

6 comentaris:

kalidoscopi ha dit...

És cert que de petit s'hi assemblava molt al H.P.
És cert que amb els anys va anar perdent aquesta semblança.
Però el David tenia una màgia i un encant que el H.P. no l'aconseguia ni en els seus millors moments.

Natxo Rovira ha dit...

Encertades i boniques paraules, Anna. Gràcies.
Wingardium Leviosa!!

Aurora G. Rovira ha dit...

ola vui parla d la canso dl costat.
men recordo d'1 dia k estavem en una pizzaria els dos sols i mentre ens portaven les pizzes varem escoltar akesta canso i la va comensa a cantar davan d tot l restauran. va se mul divertit xk despres tot l restauran ens miraven i ens feia multa gracia.
tmb recordo k varem demanar el mateix: pizza reina i pastis d xoco.l k + llastima m fa s k akell dia l'anna no va veni xk s trobava malamen. pro va se un dia mul especial, enkara k tots u siguin.
una abraçada,
€uro

Natxo Rovira ha dit...

Aurora, no em puc creure que el David cantés en públic!!! Realment li agradava tant aquesta cançó que veig que va passar de tot i ho va fer. I també li agradava molt estar amb tu... no sé perquè dic "agradava", segur que encara hi és sempre amb tu.
Un petó.
Tiet Natxo

jordivb ha dit...

Hola Natxo.
Jo tinc molt present l'any en que el David es va disfressar per carnestoltes (crec) de Harry Potter. Era autèntic!
Recordo que li vaig dir a l'Anna (la meva dona, no la teva :-)
Ostres, qui és aquest Harry Potter tan lograt?
I és que en un primer moment no em vaig adonar que era en David, de tant bé que anava!!
Una abraçada,
Jordi V.

Natxo Rovira ha dit...

Jordi, nosaltres també recordem aquell dia. Recordo la fantàstica comparsa que vau organitzar al voltant del tema del circ, i el David ens va dir que com que HP era un mag, ell també podia anar a la comparsa. Es va pintar els cabells de negre i realment estava molt lograt el personatge. Però és que realment s'hi assemblava molt al HP de la primera època!!!
Jordi moltes gràcies pel teu comentari i UN ALTRE COP, GRÀCIES PER L'EMOTIVA MÚSICA QUE VAS POSAR AL POEMA DEL DAVID. EM RESONA AL CAP MOLT SOVINT i EM DONA MOLTA PAU....