29 de desembre del 2007

Sant David, Rei i Profeta



Avui és el sant del David. A ell li agrada molt el seu nom i la història del Rei David.

"Más así que Goliat vió a David, lo menospreció, por ser éste un joven rubio y de linda presencia; y le dijo '¿soy yo acaso algún perro para que vengas contra mí con un palo? (...) Mas David respondió al filisteo: 'tú vienes contra mí con espada, lanza y escudo;pero yo salgo en nombre del Señor de los ejércitos, del Dios de las legiones de Israel, a los cuáles tú has insultado en este día. (...) Como se moviese, pues, el filisteo, y viniese acercándose a David, apresuróse éste y corrió al combate contra el filisteo; y metiéndose su mano en el zurrón, sacó una piedra que disparó con la honda, e hirió al filisteo en la frente (...) Así venció David al filisteo con una honda y una piedra, y herido que lo hubo, lo mató" SAMUEL v.XVIII 42, 43, 45, 48, 49 i 50

En aquest enllaç es pot seguir tota la història de la Biblia amb escenes de LEGO. És sensacional. Avui és el nostre regal de sant pel David. A ell i a l'Anna (i a mi) els agrada molt el LEGO.

Felicitats, rei...

5 comentaris:

kalidoscopi ha dit...

Felicitats carinyo, el meu regal te l'he deixat en el meu blog.

vila trenca ha dit...

Moltes felicitats!!
Es un blog molt maco i ple de tendressa,de tant en tant m'hi passejo per aqui dins,sense fer gaire soroll...
Em fa bé,saber que hi ha gent tant afí en aquest mon.
Vaig pensar molt en tu David ahir,la persona tant estimada que ets i lo especials que son aquells que t'envolten...
Vaig encendre uns ciris,per tu i el meu germà David...
Lluis

Jo mateixa ha dit...

Encara que sigui una mica tard pel teu sant i una mica aviat pel teu aniversar;
Feliç dia angelet.


L.

Unknown ha dit...

FELIZ AÑO HARRY!
UF!CÓMO PASAN LOS AÑOS,VERDAD!
CÓMO ME ACUERDO DE TI!ANOCHE HICIERON UNA DE TUS PELIS!QUÉ GUAPO ESTÁS!

BUENO,CÓMO ESTÁIS VICTOR Y TÚ?CUIDALO QUE ES PEQUEÑITO.AHORA ESTAREIS CON ALEX,NO?DARLE UN BESO DE MI PARTE!

DESDE AQUÍ UN ABRAZO FUERTE A LA FAMILIA DE VICTOR Y DE ALEX!

Y A TI,MI ÁNGEL,QUÉ TE QUIERO MUCHO Y TE ECHAMOS MUCHO DE MENOS!

UN BESO MI ÁNGEL.

Cherie ha dit...

Hola Natxo y família:
Em presento: Sóc la germana del Lluis i desde el seu bloc he entrat en aquest espai quasi de puntetes...sense fer soroll..., la música, els escrits...m'han tocat l'ànima i el cor. Es respira vida, tendresa, sentiments de tot tipus i molt respecte.
Tornaré a passejar per aquí i recordaré els nostres Davids que ben segur ens ajuden des del seu cel.
Bona nit i gràcies.

imma.